Diskuze
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Lada.s:no to je skok

do klasického terénu to asi není rozumná volba,potřebuješ často krouťák při nízkých otáčkách a krokové rychlosti,to ti dvoutakt neposkytne,jedině často spojčit,ale jsou situace kdy máš co dělat s motorkou a na spojčení není čas...
však časem uvidíš,byl li to rozumný krok

Protože servisovat ostrý 4T je celkem drahé, a u 4T 250 to platí dvojnásob




Lada.s: Proč jsi nešel třeba do 4-taktního TE250 třeba do tohoto http://www.motoinzerce.cz/motorky/husqvarna/242476-te-250.html


Lada.s: Co tě vedlo k 2-taktní Husqvarně, WR 250 a WR 426 je trochu rozdíl nemyslíš...


To padlo, zaváhal jsem a je prodaný

Lada.s. neříkals něco o WR 426 ?


Taky dobrý "samorost"


my sme byli dneska pro tohle.. http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/248445-xl-600.html :D:D:D

Panáčci tak zítra jedu pro

http://www.motoinzerce.cz/motorky/husqvarna/241896-wr-250.html

e-09 je na předek naprosto marná, nejenže nedrží ,ale ani nevydrží


Na předek je super třeba C-15, tu jsem měl na DRku a pohoda, na suchu, v bahně i na sněhu


musím říct,že na předek jsem ještě novou pneu nekupoval,vždy se mi podaří někde sehnat jetou motokrosovou po jednom či dvou závodech,která je v dobrém stavu,takže kdybych měl kupovat novou,tak taky nevím co bych vzal
na asfalt asi E-09,předek i zadek a do terénu C-02 vzadu a předek jakákoliv motokrosová

black: na předek vřele doporučuju trelleborg army special, výborná univerzální guma

A co k té C-02 dát na předek Mitas nedělá C-02 v rozměru 90/90-21"


ja mam 18 ef 07 mitas a jak to sjedu tak tam dam ef 05 mitas je hustejsi tak se nebude tak rychle sjizdet


C-02 se samozřejmě dělá v 17", a dokonce je to asi nejlepší guma co lze v 17" sehnat


Benny: Hmmm tak to jo, jakmile sjedu E-09 tak si ju koupím a vyzkouším co je to za zázrak



Hugila: Ty máš na Africe c-02ky vždyť tam je origo 17" ráfek a C-02 se v 17-ce nedělá


Kategorie: motoristické sporty
Návštěv: 67491
Dnes: 0
Online: 2
Ahoj,je pravda ,že to jsou úplně jiné stroje,měl jsem půjčenou KTM250 2T,všichni mi říkali budeš sklamanej,a byl jsem. Přiznám se ,že jsem na tom skoro neuměl jezdit,jak přišly zatáčky do vinglu,tak jsem bez spojky hned stál! Musí se hodně spojkovat. Mladej jezdí 85 je na 2t naučenej od mládí tak mu to jde,ale kdo jezdí 4T tak si myslím že než se přeorientuje na 2T tak to chvíli potrvá,ale jde všechno! Hodně zdaru!!