Diskuze
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Na natežení jednoho drátu, odšroubování a zašroubování dvou šroubů je třeba titul ING.





Helmut- to máš pravdu je jednoduší měnit vačku než trochu přidat plyn


to vím, a proto ho nemám, akorát by mě sralo, že se to nemaže

Helmut- tak to je blbý, protože kdyby jsi ho měl tak by jsi viděl, že Big při teplotě nad 100(teplota v terénu se pohybuje 110-140stupňů), otáčkách 1600 nebo ve velkém naklonu moc nemáže zejména vačku


nemám

Helmut-máš tam kontrolku tlaku mazání?????

to není přidřený, prostě je to ojetý. Na mazivo sem pedant před každým vyjetím kontroluji hladinu.

hugila: tihle kluci by Ti moli pomoci tunit podvozek.. http://www.motonet.cz/dokumentace/sortiment-znacky-2010/k-tech-prvky-odpruzeni/

Helmut- to není zajetý, ale pěkně přidřený

asi někdo špatně mazal


Helmut tojsi vzal z gruntu


tak vypadá správně zajety stroj


Hugila dnes jsem se na to ptal problém je že ty pružiny jsou kalené a oni to nedělají ale v Přerově je jedna firma ale neznám název takže sorry


ruce svrbý, na stroje padá prach v kolech si pavouk splétá sítě. Času není práce mnoho..


Hugila zjistím a ozvuse


zbytečná práce to bude. To je mi už teď jasné, ale aspoň jedno vyjetí bude krásné...

stehnoo: materiál chromkřemíková ocel, délka 505 mm, průměr 43 mm, tlouštka drátu cca. 5,1-5,2 mm, tuhost 6,0N/mm..počet závitů nevím

Krtek:....ty pudeš

Helmut: no jenom aby to nebyla zbytečná práce, se s tím párkrát vyválíš a máš po laku.)

Hugilo, lak je u mě otázka pár hodin práce, nestojí to peníze tak proč se nezkrášlit.

Kategorie: motoristické sporty
Návštěv: 67491
Dnes: 0
Online: 4
to ne jen bych se musel pídit po tom, které šrouby, jakej drát a věci s tím související. Ale asi to udělám..